2010. január 23., szombat

Sorry meg miegymás :)

Sziasztok!

Meghoztam az új fejezetet. Van benne ez is az is, de a lényeg h képbe kerül Tanya. Remélem azért bejön majd a dolog.
Szóval mivel, hogy voltak olyan kedvesek és beszóltak chatan akkor most itt a magyarázat. Először is kollégista vagyok. Hét közben nem tudok írni hét végén meg kb. örülök ha az itthoni dolgaimat meg tudom csinálni. Másodszor érettségizem. Állandóan tanulok valamint versenyszerűen éneklek úgyhogy abban a csöpp szabadidőmben ami volt próbáltam felkészülni a versenyre (megjegyzem tovább jutottam :) amúgy meg szakmai versenyre is megyek és még arra is készülnöm kell. Ha mindez még nem elég vége lett a 3,5 éves kapcsolatomnak ami egy pöppet megviselt mert elég viharos vége lett. Ezenfelül még most is nyomorom van pasi téren úgyhogy lassan odáig jutok már h megfogadom h apáca leszek :D
Szóval a feje tetejére állt a világ... de ennél már csak jobb lehet:)
Na már most 38 rendszeres olvasója van a blognak aminek nagyon nagyon örülök :) Még nem köszöntöttem erre szcsillát,IceHeartGirlt,Laurát,Dianát,Csesztert és Nikit úgyhogy ezt ezúttal szeretném bepótolni! Üdv nektek a blogon! :)
A következő dolog amiért sorry, hogy teljesen lemaradtam minden általam olvasott blogról... szóval ezért nem írok komikat sem. Ezért is sorry! Igyekszem bepótolni a hiányosságaimat!!!
Na asszem most ennyi. Nem tudom mikor lesz fent új rész.... igyekszem higgyétek el! Köszönöm mindenkinek aki türelmesen várta az új részt! Istenkirályok vagytok!!!!!
Puszi!
Alexis

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése